Tuesday 27 September 2016

Forex skryf

Skryf 'n Forex Trading Plan Ek moet erken, ek het 'n suksesvolle handelaar sonder 'n verhandeling van plan. Ek het ook hierdie webtuiste vir 2 jaar sonder 'n plan. En in my lewe het ek beplan 'n ei. Ek het altyd gedink dat planne was nutteloos en dat ek het dit nie nodig nie. Ek was verkeerd! Jou Forex reis sal baie makliker en baie meer suksesvol wees as jy 'n behoorlike plan in plek te hê. Maar baie min webtuistes vertel mense hoe om 'n verhandeling van plan te struktureer. En nee webwerf Ek weet van wys jou eintlik 'n voorbeeld van 'n ware handel plan. Die feit is ek kan jou 'n 1000 bladsy opstel oor wat 'n verhandeling van plan is en hoe om een ​​te skryf. Tog sou dit nie wees soveel makliker as ek net wys jou werklike plan? 'N Klein disclaimer eerste though. Soos meeste van julle weet ek is 'n self-geleer handelaar Ek het nie Forex leer uit 'n boek. So dit is 'n soort NickB forex plan dit is nie iets wat jy sal leer in 'n boek. Eerste laat ons gaan deur middel van wat jy nodig het in 'n verhandeling van plan die tjek uit hierdie voorbeeld plan (verskyn in nuwe venster) om te sien hoe dit alles saam kom. My huidige plan is geskryf op papier, in teenstelling met getik op 'n rekenaar. Daar is baie teenstrydige studies oor die vraag of mense te behou meer kennis tik of skryf. Persoonlik voel ek dat ek behou baie meer kennis as ek iets skryf. Jy moet probeer skryf jou handel plan. Dit is meer werk, maar aan die einde van die dag is dit jou help om kennis te behou soos dit help my is dit die moeite werd! Stap 1: Skryf 'n vinnige oorsig van jou handel metode / stelsel Geen verrassing hier, jou handel metode is wat dit gaan alles oor. Sonder die fondament van 'n goeie metode / stelsel handel word dobbel. Die eerste deel van jou handel plan moet 'n kort uiteensetting van jou handel metodes / stelsel het. Dit moet die volgende bevat: Die paar (s) wat jy handel dryf. Die tydperk (e) wat jy handel dryf. Tipes prys aksie analise (as jy dit gebruik) maw Kandelaar ontleding, tendens lyn ontleding. Aanwysers (as jy dit gebruik) maw MACD, RSI. Stap 2: Skryf 'n vinnige oorsig van jou geld bestuursplan Hier sal jy 'n kort opsomming van jou geld bestuursplan sit. In my vorige post wat jy het ek hoe om 'n geld bestuursplan regs. In jou handel plan moet jy net sit in: Jou geld bestuur doelwitte te bereik. Jou geld bestuur reëls. Die tafel met jou pit doelwitte. Stap 3: Voeg jou handel doelwitte Hier sal jy jou doelwitte te stel. En nee "Ek wil om ryk te word" is nie 'n behoorlike doel. Die beste manier om uit te vind jou doelwitte is om jouself te vra: "Wat wil ek uit handel te kry?". As ek vra 'n newbie handelaar wat hulle wil hê om te kry uit handel die meeste sou so iets sê. "Vryheid, ek wil ophou my 9-5 werk en vervang dit met forex." Nou dit is 'n goeie doel en dit is beslis haalbaar. Met doelwitte wat jy kan mik vir die lug en teleurgesteld wanneer jy nie daar te kom. Dit beteken dat jy kan gooi in 'n dom doel soos "Ek wil 'n miljoenêr in 12 maande" en teleurgesteld wanneer jy nie. Dit is beter om te gooi in 'n logiese, bereikbare en eenvoudige doel te bereik. Toe ek 'n newbie my lys van doelwitte so iets sou gewees het: Kry gedissiplineerde, neem ewekansige ambagte sonder ontleding is dom. Analiseer al jou ambagte vooraf en dink dinge deur voor die opening van 'n handelsmerk. Kry tot die punt waar jy 'n handelsmerk kan neem sonder beklemtoon oor die uitkoms daarvan. Maak genoeg geld deurgaans uit mamma en huis pa se om te beweeg. Die doelwitte is logies, haalbare, eenvoudige en tot die punt. 5 jaar later handel het My as 'n miljoenêr - tot verduidelik handel alleen nie vir My 'n miljoenêr, dit was die slim belegging van die geld wat ek verdien uit handel wat dat - het. Stap 4: Voeg 'n lys van jou swakhede Ons het almal swakhede. Byvoorbeeld ek is te slim en te goed op soek hahhaha. Maar ernstig, ek is geneig om impulsief te wees en ek wil altyd op te neem meer werk as wat ek kan hanteer. Ek sit my swakhede in my plan om voortdurend te herinner my oor hulle. Wetende my swakhede help my dit te bestry. Jy sal verbaas wees hoe vinnig jy jou swakhede te vergeet as jy dit nie skryf in jou plan. Jou swakhede is wat sal keer dat jy die bereiking van die doelwitte hierbo. So skryf die swakhede, onthou dit en veg hulle. Stap 5: Voeg 'n paar reëls So jy het jou doelwitte en jou swakhede. Nou is dit tyd om te gooi in 'n paar reëls wat jou sal help diegene swakhede te bekamp en die doelwitte te bereik! Die reëls is natuurlik eie aan jou en jou handel so ek julle nie hulle kan vertel. Maar 'n voorbeeld wat konstant gebly het in my handel plan vir die jaar is verby handel. Een van my swakhede is dat wanneer ek pitte maak Ek wil meer en meer. So ek hou om meer ambagte en uiteindelik het ek gemors dit alles. So ek geïmplementeer 'n reël lank gelede dat die probleem vasgestel: Reël 1 - teiken van 'n maksimum van 100 pitte per week. As jy in 'n oop handel en dit gaan oor die 100 pit teiken hou dit oop en handel dit as jy nie normaalweg sou. Maar sodra daardie bedryf gesluit handel is oor vir die week. Selfs as jy 'n 100 pit handel in jou eerste uur van die saak Maandagoggend neem die res van die week af. Ek het hierdie reël in my handel gebruik word vir jare en dit het geweldig gehelp. Stap 6: Skryf 'n basiese roetine Hier jy sal uit te lê jou handel roetine. Jy kan hierdie gedeelte 10 bladsye lank te maak as jy wil, maar myne is altyd net 'n paar koeël punte. Al wat jy hoef te doen is sit in basiese uiteensetting van 'n optimale handel roetine. Sonder een wat jy dalk vind dat jy geen rigting en dinge lukraak verander. Dit help jou herinner aan jou kursus en volg dit. Ideaal wat jy wil iets skryf. My handel week begin Sondag voor die mark oop. Ek moet ongeveer een uur te spandeer doen al my analise en beplan my handel vir die komende week. Ek moet ook ingestel relevante alarms. Maandag het ek moet bedag wees vir ambagte, maar ek moet versigtig wees bly as Maandae 'n bietjie moeilik om te handel kan wees. Dinsdag-Donderdag Ek moet voltyds handel en kyk na die kaarte nou. Dit is 'n optimale handel tyd. Vrydag is 'n halwe dag. Ek moet nie handel die laaste 12-16 uur van Vrydag. Die sluiting van posisies van ambagte regoor die wêreld lei tot 'n dikwels chaotiese en woelig mark. Jou handel plan is voltooi. Dit is regtig al wat nodig is in 'n verhandeling van plan. Seker dat jy kan 'n 50 bladsy lange plan maak, maar dink jy regtig nodig het nie? Hierdie plan moet nie meer as twee bladsye lank wees. Dit is iets wat jy kan druk, hou by jou lessenaar en lees 'n paar keer per week. In die handel te hou dinge eenvoudig is die beste plan van optrede. So hou jou plan eenvoudig. Kyk gerus na hierdie voorbeeld plan (verskyn in nuwe venster) om te sien hoe dit alles saam kom. Skryf jou plan, druk dit, lees dit daagliks. en 'n Forex Ninja! Kodering jou eerste deskundige adviseur - Skryf die kode Sodra jy jou handel strategie op papier en jy is bewus van die beginsels wat gaan in die kodering van jou eerste deskundige adviseur, is dit tyd om te begin skryf die kode. Sodra MetaTrader4 geïnstalleer en oop, bring die MetaEditor (F4) en die skep van 'n nuwe EA van nuuts af. MQL4, wat is die taal wat gebruik word om deskundige adviseurs te skep in Meta Trader het sy eie unieke struktuur, soos volg: Guest plasing deur FXTM Selected Spesiale funksie Inisialiseer Spesiale funksie begin Spesiale funksie de-Inisialiseer beheer Die kopgedeelte is waar jou oorhoofse verstellings gaan en dit is die aangewese plek om te begin wanneer jy jou EA bou. Dit is hier waar jy die aanwysers en parameters wat jy sal moet werk met en die seine wat jou EA sal gebruik word om te identifiseer. Dit is ook waar jy jou geld bestuur reëls, waar jy noem die EA en waar jy ander globale veranderlikes soos stops kan stel stel. Voorbeeld van Selected vir bewegende gemiddelde EA: // Voorbeeld Selected eksterne dubbel StopLoss = 200; // SL vir 'n oop einde in pitte eksterne dubbel TakeProfit = 39; // ТР vir 'n oop einde in pitte eksterne int Period_MA_1 = 50; // Tydperk van eerste MA eksterne int Period_MA_2 = 200; // Tydperk van tweede MA eksterne dubbel Rastvor = 25.0; // Afstand tussen MA eksterne dubbel Baie = 0.1; // Vasgestelde bedrag van baie posisie grootte eksterne dubbel Prots = 0,08; // Persent van gratis marge Bool Werk = true; // EA sal werk. string Symb; // Naam Sekuriteit Spesiale funksie Inisialiseer & amp; Begin In die volgende afdeling van die kode haal jy die waarde van jou gekose aanwysers, inisialiseer die tydperk in die kop handel logika en stelsel kriteria, lus deur huidige bestellings en seine en kyk dan vir seine. Die proses van die spesiale funksie verkry die aanwyser waarde dan siklusse deur middel van die ander prosesse. Volgende die kode tjeks vir 'n oop bestellings in OrdersAccounting. Dit vind dan die waarde van die aanwyser in GetIndicatorValue. OrdersAccounting Leemte OrdersAccounting () Wys EAinfo (); // Returns totale aantal poste wat reeds oop // OrdersAccounting GetIndicatorValue Leemte GetIndicatorValue () As ons nie oop posisies en die MACD net gekruis oor die 0 lyn kan ons 'n koop orde in die mark te betree: Leemte TradingLogic () Skryf 'n Trading Plan Handel soos 'n pro en plan vir sukses. Daar behoort geen twyfel in die handel wees. Wanneer dit kom by die sneller getrek en begin van 'n handel die handelaar moet die besluitneming proses tot 'n minimum sny en 'n volledige begrip van wat 'n geldige toegang en uitgang. Dit is noodsaaklik dat ons skryf 'n verhandeling van plan. Dit voorbereiding sal toelaat handelaars om kalm te bly, terwyl in die hitte van die oomblik, tydens wisselvallige verhandeling dae. Die belangrikste is hierdie sal toelaat dat handelaars om voordeel te trek uit geleenthede sonder om oor te ontleed die situasie. Die beroemde militêre filosoof Sun Tzu het eenkeer gesê: "elke stryd is gewen of verloor voordat dit selfs begin. Dit lui beslis baie waar wanneer dit kom by handel forex en die finansiële markte in die algemeen. Sun Tzu het ook gesê "hy sal wen wie weet wanneer om te veg en wanneer om nie te veg". Die samestelling van 'n verhandeling van plan behoort te help handelaars leer om te identifiseer wanneer om handel te dryf (stryd) en wanneer om nie te. Waar is jou handel op? Voordat jy vorder met die volgende stappe. Is jy bereid om vir lewende handel? Het jy al bewys jou handel stelsel deur demo handel dit en sal jy vashou aan dit deur 'n reeks verliese? Terug toets was nog nooit so maklik nie met gereedskap soos Forex tester. Enige nuwe tegniese handel strategie kan getoets word met Forex tester op historiese data en daarna in vorentoe toets geneem indien suksesvol. Dit kan baie waardevol wees om te weet dat jou stelsel kan trek uit drawdown wanneer jy 'n groot reeks verliese ervaar. Toets kan beslis help in hierdie verband. Definieer 'n verhandeling van plan en verbind tot volgende nie. Daar is iets baie sterk oor die pleeg van jou handel plan op papier en dit is geen geheim onder professionele mense wat dit een van die belangrikste en voordelige dinge wat jy kan doen as jy daarna streef om 'n winsgewende handelaar geword. Ons sal nou kyk na sommige van die elemente wat gebruik kan word as 'n beginpunt as jy werk op jou handel plan: 1. Hoe kan jy jou handel besigheid te bedryf op 'n dag tot dag basis? Gee 'n oorsig van jou planne en roetine begin met die volgende areas: Emissiehandel keer. Het jy net handel 'n Londense oop tempo stelsel? Miskien handel jy 'n gaping toemaak strategie wat vereis jy op jou rekenaar laat op 'n Sondagaand. Identifiseer watter tyd van die dag is die optimale tyd vir jou stelsel en daarvolgens reëls. Moet nie net lukraak draai die rekenaar op, spoeg op jou hande hulle teen mekaar te vryf en sê: "Ek gaan nou handel!" - Event risiko. Hoe ekonomiese data in te pas met jou handel strategie? Mark beweeg nuus is vrygestel gedurende die dag. Intra-dag handelaars kan berekende besluite oor hoe hulle posisies rondom hierdie ekonomiese data te bestuur nie. Kom ons neem 'n uiterste voorbeeld te illustreer waarom hierdie punt so belangrik is. Professionele handelaars nie tipies betree hoogs aged posisies gebaseer rondom tegniese ontleding net voor die non plaas betaalstaat verslag VSA ... Maak jou huidige handel strategie voorsiening maak vir hierdie? Definieer 'n stel reëls oor hoe jy jou handel sal slaag wanneer ekonomiese data te wyte is. - Hoe kan jy jou handel resultate aan te teken en wat doen jy met die data? Is daar 'n gereelde, geskeduleerde ontleding van verlede ambagte met die oog op die verbetering van die handel strategie? - Sal jy handel as jy onder stres met familie kwessies. Hoe kan jy van plan is op die kwantifisering hiervan? (Dit wil sê die telling uit 10 vir jou "gemoedstoestand" ens). - Het jy 'n rampherstelplan as jou IT-stelsels misluk? Het jy 'n alternatiewe breëband konneksie, skootrekenaar, krag ens Het jy 'n lessenaar stelsel kies wat is geskik vir die handel? - Wat beteken jou handel log lyk? Dit moet 'n post-handel ontleding afdeling met lesse geleer het. Wat was goed oor die handel en wat sleg was (indien enigiets)? Ons moet leer uit die foute van enige toekomstige kinders tot 'n minimum te hou en te benut enige suksesvolle gebiede. 2. Duidelik gedefinieerde reëls geld bestuur. Dit is moontlik die mees belangrike deel van die handel stelsel. Enigiemand wat ernstig is oor handel moet in staat wees om risiko te bestuur. - Hoeveel moet jy waag per handel? Word dit bereken op 'n persentasie basis of deur 'n ander metrieke? Het jy oop posisies in ag te neem by die berekening van totale gelykheid? - Hoeveel poste is jy bereid op enige gegewe tyd oop te hou? - Het jy handel verskeie gekorreleer pare? Hoe kan jy korrelasie data op te spoor? - Hoeveel verliese voordat jy ophou handel vir die dag / week / maand? - Het jy 'n minimum risiko beloning verhouding wat moet haalbaar voor die aanvang van 'n handelsmerk te wees. Mag jy wins teikens te verander na die handel is uitgevoer? 3. Handel toegang en uitgang plan. - Definieer die handel toelatingskriteria so duidelik as moontlik. Probeer om soveel "diskresionêre" elemente as moontlik te vang. - Het jy behoefte aan 'n eenvoudige sein te veroorsaak ten einde 'n handel te betree of neem dit 'n sameloop van gebeure? Hoeveel gewig sit jy op elke element? - Word alle uitgange gelyk behandel? Het jy onderskei tussen tendens en teen-tendens ambagte? - Hoe is die tendens gedefinieer? Maak die handel plan vir jou werk! Die bogenoemde punte is nie bedoel om 'n volledige lys wees. Begin deur die opneem van soveel inligting as wat jy kan en voeg by die verhandeling van plan wanneer jy teëkom 'n nuwe scenario's / inhoud wat jy ag om geldig te wees. Alles moet daarop gemik is om die onderste lyn wanneer die handel. Pos beskrywing Ons is op soek na 'n Forex en kommoditeite ontleder wat kan hersien finansiële data en skryf Voorspelling vir groot munt pare, goud en olie ongeveer 600 woorde - 100 woorde ingesluit kaarte met patrone / aanwysers / ossillators vir elke bate - op 'n daaglikse basis. Die ontleder moet ondervinding hê in die skryf van tegniese en / of fundamentele voorspellings en voorsien ons met die bewys van sy / haar vorige ervarings. Dit is 'n lang termyn posisie vir die regte ontleder. GEEN kopieer en plak. Let net van toepassing as jy die vaardigheid vir hierdie werk. Hier is die voorbeeld: http://fxglory. com/technical-analysis-of-gold-dated-29-08-2013/ http://www. actionforex. com/analysis/daily-forex-technicals/eur-usd - tot-toets-1,2750-20140925225618 / Ons is op soek na 'n Forex en kommoditeite ontleder wat kan hersien finansiële data en skryf Voorspelling vir groot munt pare, goud en olie ongeveer 600 woorde - 100 woorde ingesluit kaarte met patrone / aanwysers / ossillators vir elke bate - op 'n daaglikse basis. Die ontleder moet ondervinding hê in die skryf van tegniese en / of fundamentele voorspellings en voorsien ons met die bewys van sy / haar vorige ervarings. Dit is 'n lang termyn posisie vir die regte ontleder, en hy moet skryf vir ons op elke werksdag. GEEN kopieer en plak. Let net van toepassing as jy die vaardigheid vir hierdie werk. Hier is die voorbeeld: & lt; span class = & quot; obscureText & quot; title = & quot; Teken in op hierdie URL & quot sien; & gt; & amp; nbsp; & amp; nbsp; [verduister] & amp; nbsp; & amp; nbsp; & lt; / span & gt; / tegniese-analise-van-goud gedateer-29-08 -2013 / & lt; span class = & quot; obscureText & quot; title = & quot; Teken in op hierdie URL & quot sien; & gt; & amp; nbsp; & amp; nbsp; [verduister] & amp; nbsp; & amp; nbsp; & lt; / span & gt; / ontleding / daaglikse forex-technicals / euro-dollar-om Test-1,2750-20140925225618 / 26 September 2014 Ons is op soek na 'n Forex en kommoditeite ontleder wat kan hersien finansiële data en skryf Voorspelling vir groot munt pare, goud en olie ongeveer 600 woorde - 100 woorde ingesluit kaarte met patrone / aanwysers / ossillators vir elke bate - op 'n daaglikse basis. Die ontleder moet ondervinding hê in die skryf van tegniese en / of fundamentele voorspellings en voorsien ons met die bewys van sy / haar vorige ervarings. Dit is 'n lang termyn posisie vir die regte ontleder. GEEN kopieer en plak. Let net van toepassing as jy die vaardigheid vir hierdie werk. Hier is die voorbeeld: http://fxglory. com/technical-analysis-of-gold-dated-29-08-2013/ http://www. actionforex. com/analysis/daily-forex-technicals/eur-usd - tot-toets-1,2750-20140925225618 / Ons is op soek na 'n Forex en kommoditeite ontleder wat kan hersien finansiële data en skryf Voorspelling vir groot munt pare, goud en olie ongeveer 600 woorde - 100 woorde ingesluit kaarte met patrone / aanwysers / ossillators vir elke bate - op 'n daaglikse basis. Die ontleder moet ondervinding hê in die skryf van tegniese en / of fundamentele voorspellings en voorsien ons met die bewys van sy / haar vorige ervarings. Dit is 'n lang termyn posisie vir die regte ontleder. GEEN kopieer en plak. Let net van toepassing as jy die vaardigheid vir hierdie werk. Hier is die voorbeeld: http://fxglory. com/technical-analysis-of-gold-dated-29-08-2013/ http://www. actionforex. com/analysis/daily-forex-technicals/eur-usd - tot-toets-1,2750-20140925225618 /


No comments:

Post a Comment